bakisdödens döds död

igår var det sommarnatta på tingvalla , alcazar och PERIKLES spelade , sjukt guttit !! men jag var dum och lät mig bli övertalad på att dricka vin fastän jag vet att jag inte töll de. resultat = lite mindre bra fylla och sjukt bakis idag.. jag som aldrig blir bakfull , mår riktigt kass och har skallebank delux. men vi får ju köket imorgon och om vi ska bli klara någon gång med dehär projektet får vi faktiskt pallra sig hit och jobba även fast man helst hade velat ligga i sängen eller ännu hellre på stranden en dag som denna. 

nu var det ett tag sedan jag uppdaterade (förlåt) men har faktiskt inte hänt alltför mycket ändå. har varit en seg vecka på renoverings fronten.. men detta har vi gjort nu iaf:


 inte så road över att kakla haha

peter håller på sätta kakel i badrummet , är nästan klart !!

liselott har fixat väggarna i hallen. de ska spacklas och slipas en gång till innan det är dags att tapetsera. vi ska också skrapa bort "pappen" , eller vad de är , på golvet. 

igår var vi på ikea och handlade garderob , säng och annat småpryttel samt bytade kommoden mot en vit. det krävdes tre vagnar och typ fem timmar inne där för att få ihop allt , och ändå var det en del saker som inte fanns på lager. suck.


nu ska vi fortsätta jobba , bjuder på en vacker bild på oss hahahahah , hejsvejs!!

Kommentera här: