lägesrapport

av olika anledningar har jag inte uppdaterat bloggen på väldigt länge. har bland annat varit på besök hos min familj i stockholm , och under tiden jag var iväg har peter hunnit med en hel del i lägenheten. när jag kom hem såg det ut såhär:



köket har anlänt och täcker nästan hela vardagsummet ! en hel del att packa upp och bygga ihopa med andra ord..


i köket är taket målat , väggarna spacklade och golvet skrapat så vi kan lägga dit ett nytt. men först av allt ska köket på plats!

 

i badrummet är allt kakel färdigt. peter ska mjukfoga och sen ska vi börja montera inredningen osv.



i hallen är väggarna spacklade och klara.



även taket är färdigt så nu ska vi bara skrapa golvet här med. det hade tagit 4h att skrapa golvet i köket , vill inte ens tänka på hur lång tid hallen kommer att ta...

borde kanske åka iväg oftare för peter har verkligen fått mycket gjort medan jag var borta ;) han är såååå duktig!!
 

Kommentera här: